Rogerz ApS
Edvard Thomsens Vej 81, 3-2
2300
TLF: +4560939999
CVR: 44612453
Betaling
Rogerz ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.
Autorisering på debitkort
Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre.Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.
Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Rogerz ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Rogerz ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.
Rogerz ApS afsender varer med følgende: GLS - Privat
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.
Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
For at benytte din fortrydelsesret skal du følge nedenstående fem steps:
- Skriv en mail til kontakt@rogerz.dk, hvori der gøres opmærksom på at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
- Udfyld vores RMA-formular.
- Pak dine returvarer sikkert ned. Brug gerne den papkasse og indpakning som ordren kom i*. Husk at læg en note med dit navn og ordrenummer i kassen.
- Køb en GLS returlabel af os, print den ud og fastsæt den på returpakken.
Alternativt er du også velkommen til at købe din egen pakkelabel og sende til:
Att.: Rogerz ApS
Adresse: Odinsvej 29, 4100 Ringsted
Mail: kontakt@rogerz.dk
Telefon: 60 93 99 99
OBS: Hvis du selv køber din pakkelabel, skal din pakke sendes uden omdeling. Hvis pakken sendes med omdeling, modtager vi ikke pakken.
- Indlever pakken i en pakkeshop. Husk at få en kvittering for indleveringen.
Fra at vi modtager din pakke og indtil vi tilbagebetaler det skyldte beløb, kan der gå op til 5 hverdage**.
Vær opmærksom på at der kan gå op til yderligere fem bankdage, før pengene står på din konto.
*Eventuelle skader medført hos køber eller under fragten til os, vil medføre en nedsættelse i tilbagebetalingsbeløbet.
**Eventuelle fragtomkostninger, vil ikke blive tilbagebetalt ved returneringssager.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Rogerz ApS at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Rogerz ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Rogerz ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Rogerz ApS
Edvard Thomsens Vej 81, 3-2
TLF: +4560939999
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@rogerz.dk